Sol på Sandbakkbue

28.06.2026

Det er fin ørret i øvre Heimdalsvatnet - og vi har fått seks av dem! Sandbakkbue et trivelig og litt trang for fem høylytte vestlendinger. Vi spiller UNO, leser bøker, fisker og leker. Her er det mange sauer og reinsdyr, noen få fotturister og en hoggormfamilie i ura ved bekken. Knut har fått flest myggstikk - ca 40.


Share