Vi er i gang!

24.06.2026

Dag 1: Karmøy- Geilo. 
Turen har endelig starta. Jippi!
Ingen kasta opp i bilen, og vi kom gjennom Sørfjorden uten bulking og kø. 
Hardangerbonden på Sekse hadde «Restefest» i hyllene, så mor og far var fornøyd. 

Ingrid har gleda seg til hotell med badeland, så vi gjør oss ferdige med det først som sist. 
Share